Stöd klubben

Svenska spel

Stöd klubben via Svenska Spel.

Skaffa ett Spelkort hos Svenska Spel via Sponsorhuset.

För varje nytt registrerat spelkort på Sponsorhusets sida, får klubben 200 kr.

Anslut sen ditt nya (eller det du har sen tidigare) spelkort till Håbo RK här eller hos ditt spelombud, via mobilen eller ring Svenska Spels kundservice på telefon 0770-11 11 11.

För varje spel som registreras på spelkorten så får klubben vara med och dela på 50 miljoner kronor!

Spelar du online och via Sponsorhuset eller klubbens hemsida så får klubben ytterligare 3% på spelat belopp.

HRK supporter

Förälder, syskon, mor- och farföräldrar, du själv ja vem som helst är varmt välkommen att bli HRK Supporter!

Sätt in valfritt belopp dock lägst 200 kr på klubbens PG, glöm ej ange ditt namn!

Sponsorhuset

Kolla in klubbens shoppinggalleria och stöd klubben samtidigt.

Kollain den butik du ska handla från om den finns i klubbens shoppinggalleria på sidan:

www.sponsorhuset.se/haboridklubb

Här bokar du resor, beställer kläder, ordnar blommogram med mera, samtidigt som du stödjer klubben. Det är ingen skillnad mot ditt vanliga köp förutom att nätbutiken ger klubben en slant och du kan samtidigt samla poäng som du kan lösa in mot biobiljetter eller presentkort.