Privatryttare

Du som har egen häst har möjlighet att delta i en mängd aktiviteter på Håbo Ridlubb. Förutom klubbtävlingar som ligger under året anordnas det träningar och kurser där du och din häst kan delta. Information om när de olika aktiviteterna sker kan du läsa om under Kommande aktiviteter.

Medlemsskap

För att få starta på en klubbtävling som anordnas av klubben måste du vara medlem i Håbo Ridklubb. Medlemsskapet löser du genom att betala in en medlemsavgift till klubbens postgirokonto. Är du intresserad av att använda klubbens anläggning för träning behöver du också lösa anläggningskort. Du kan välja att lösa det per gång, per termin eller per år. När du löst anläggningskort har du tillgång till ridhus, paddock och sommarhage (när hagen inte används till bete för ridskolans hästar). Information och priser finns att läsa om under Ridhusbokning.

Träningar

Du kan alltid boka privatlektion hos oss för våra ridlärare. Det finns även möjlighet att vara med på ordinarie lektioner med egen häst.

Anmäl ditt intresse till ridskolan@haboridklubb.se