Sponsorpaket

Hur ert företag kan synas i vår verksamhet

Nedan finns några förslag, andra lösningar kan naturligtvis diskuteras.

Kontakta sponsorgruppen vid frågor och information om olika priser

sponsring@haboridklubb.se

Helpaket

• Skyltplats i ridhuset
  • Logotyp på hemsidan
  • Annons i alla tävlingsprogram
  • Inbjudan till samtliga våra arrangemang under året
  • Har köparen ett företagsevenemang, erbjuder Håbo Ridklubb sig att komma och ha ponnyridning för barn mot reseersättning (var vänlig boka i god tid).

Hemsidan

På vår hemsida får köparen sin logotyp upplagd så att man med ett enkelt klick kommer till köparens hemsida.

Skylt i ridhuset

Ta chansen och sätt upp en skylt i vårt ridhus! Vi har många besök per dag, bara i vår dagliga verksamhet rider ca 220 personer lektion varje vecka och många av dessa kommer med sina föräldrar. Våra tävlingar, vår Julshow samt andra evenemang är mycket populära och välbesökta.

Hinder

Hinder används såväl vid tävlingar som vid träning då företagsnamnet exponeras. Ett hinder kan i stort se ut hur som helst, ex om man har ett bilföretag kan hindret målas som en bil. HRK har kontakt med leverantör för hinder och målning av dessa enligt önskemål av sponsoren. Varierar mellan 6 000-14 000 kr i inköp. Vi kan visa förslag vid intresse.

Evenemangspaket

Ni får gärna ha en familjedag hos oss för era anställda med familjer. Vi kommer även till er och har ponnyridning ifall ni har ex Öppet Hus. Kontakta kontoret för vad vi kan erbjuda som kan vara av intresse för er.

Tävlingsprogram

Annons i tävlingsprogram under året. Köparen lämnar själv sin annons till HRK. Information om våra externa tävlingar syns på  Svenska Ridsportsförbundets hemsida, Upplands Ridsports hemsida samt klubbens egen hemsida. Köparen får inbjudan till alla våra tävlingar.

Egen tävlngsklass

En egen tävlingsklass med ert företagsnamn. Sponsoren blir inbjuden att delta vid prisutdelningen. Köparen får inbjudan till alla våra tävlingar inklusive fikabiljetter.

Egen tävlngsklass

En egen tävling med ert företagsnamn, exNissesCup. Det kan vara en hopp- eller dressyrtävling och sponsoren blir inbjuden att delta vid prisutdelningen. Klubben redovisar tävlingsresultaten i lokal tidning där företagetsnamn då exponeras.